torsdag 26 juni 2008

Saker som stör...

MIG!

Finns mycket som stör mig, även denna soliga jävla torsdag.
Neeh va bittert det lät. Jag är verkligen inte alls bitter! Jag äver överlycklig. :)
Om sisådär 8 veckor (inte aaaaaalls långt, närå...) åker jag & Linn till TURKIET! Wiie!
Vi lyckades först boka ett skabbhotell med slitna lyhörda rum & trafik som stör. Men det bästa av allt hade ju varit MOSKÉN som var utanför.. haha! Som Linn sa "jag har alltid velat bo vid en moské".. Toka!
Men vi insåg snart vårt misstag å la till en tusing å tog ett fyrstjärnigt nära stranden istället. Jaaa! *längta ihjäl*
Å veckan innan har jag latat mig på Adelsö med karl å hund. <3


Okej. Saker som stör mig.

- Tjejer som trånar efter killar de ändå inte kan få.. Allt för vanligt! Jag har gjort det, många har gjort det.. men så sluuuta! Det är bara larvigt & killarna utnyttjar det bara.. (där fick killarna sig en snyting oxå..)

- Folk som trycker både att de ska åka UPP OCH NER på hissknapparna. Gaaah! Ska du upp? Tryck då på uppknappen. Inte på nerknappen oxå.

- Hissar som aldrig kommer.

- Hissar som aldrig går.

- Folk som tar truckkörningen på största allvar. Det är inte E18 vi åker på här i kulverten så sluta blinka med den fjantiga blinkersen som ingen ser å köööör!

Såå..

Vill till sist tipsa om ett underbart radioprogram. "Hallå P3" på just P3. Klockan 10-11 varje vardag (tror jag). Det är en ny kändis varje dag, och de pratar om sitt liv & folk får ringa in å ställa frågor. Jag har fått heeeelt nya uppfattningar om folk. Eller bara en uppfattning om nån man kanske inte hade så mkt koll på innan.
Förra veckan var det Bingo Rimér. UNDERBAR!
Idag var det Aisha (?).. störtskön tjej!
En som däremot inte var nån hit var min kära Petter som jag diggat i alla år. Arrogant, trist & sur.. Och det här va andra gången jag hörde honom på radio.. Och jag blev inte imponerad nu heller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar