onsdag 27 juli 2011

Minini.


Vad enkelt det var när man bara hade ett barn!
Ja, jag menar det.
Det "riktiga" började verkligen när Alvin kom.
Man har bara två armar. Och ett tålamod.
Men jag skulle inte ha någonting ogjort såklart!
Mina finaste pojkar.

Jag är själv med Linus i dagarna två.
Bara han och jag.
Pappan, Alvin och Fille har rymt till landet..
Meningen var att jag och Linus skulle åka ut med moffa och segla, men det har blivit fördröjningar på havet så vi kommer nog inte iväg.
MEN!
På söndag morgon drar vi till mitt älskade GOTLAND!
Vi har hyrt ett fint litet hus i en vecka.

Lite bilder från vår sommar hittils:







...

2 kommentarer:

  1. Vilket fint foto det där sista på pojkarna! ♡
    Ser ut att vara taget i en fotostudio! Är det det?
    Låter som att Gotland blir en höjdare, verkligen något att se fram emot. Fler än du och killarna (x3) som åker? Trevlig semäster! ㋡

    SvaraRadera
  2. Underbart foto på grabsen. Gullungarna!!

    SvaraRadera