måndag 14 mars 2011

Upp.

Den här mamman mår - BÄTTRE!
Nästintill bra.
Jag kan andas! :)
Har inte behövt sitta i soffan och sova på hela natten.
Framsteg!
Min älskade karl stannade hemma från jobbet idag ifall att jag skulle ha det jobbigt.
Men det hade gått bra utan honom, men mys med en extra dag tillsammans.
Vi ska strax gå och hämta Linus på dagis, han lär bli lite chockad att både mamma och pappa kommer! Annars brukar han jämt vråla "pappa jobbaaaa, pappa jobbaaaaa" när jag kommer för att hämta.

Här är grabbarna nästan exakt lika gamla. Jag tycker de blir mer och mer olika varann för var dag som går, men visst syns det att de iallafall är släkt? :) Linus överst.


Som jag älskar er!

...

3 kommentarer:

  1. Åh så söta! Ja det är ingen som helst tvekan om att de är släkt, inte heller vem som är deras far :)

    SvaraRadera
  2. Vilka gullungar! ♥ JÄTTESÖTA, båda två. Ska bli spännande att se hur Alvin ser ut om ett halvår-ett år. Jag tror att han blir lik sin bror. ; )

    SvaraRadera
  3. Men HALLÅ! Vad är gropen i Alvins haka??

    SvaraRadera