söndag 30 januari 2011

Ner, ner, ner, ner för bäckenet, ner..

Det.
Trycker.
På.
Utav.
Bara.
Fan.

Ja. Neråt!
Det känns som om att en viss liten inneboende i min mage borrar ner sitt huvud genom mitt bäcken just nu, ben mot ben. Skönt? Nej.
Var hos BM i onsdags och allt såg så bra ut och bebbe var fixerad. Jag fick dessutom se revbenen och det lilla hjärta när hon gjorde ultraljud för att säkerhetställa att den var fixerad..
Revben! Bara en sån sak.
Den har revben! :)
Går in i vecka 39 i dag. Galet! Ska jag snart vara en tvåbarnsmorsa? Jag som inte knappt ens hajjat att jag har ett barn lixom.

I natt har Linus hostat och hostat och hostat. Och jag som legat bredvid har sovit... NOLL! Men imorse var han ett litet vilddjur utan dess like, och även pappan i familjen mådde bättre så de åkte in till stan på museum.
Och mamman fick soooooova.. Fast jag hade sjukt ont.. Drömde att man kunde lägga ut barnet på jäsning och att jag hade platt mage. Skumt!


...

1 kommentar:

  1. Shittas pommes frittas. Det är verkligen dags SNART!! Maj gadd. Inom tre veckor (tidigare ändå låter det ju som) är du mor till två små pluttar!!!!!! WOW.
    Hoppas ändå vi ses på lördag så man får se maggen en sista gång ;)
    Puss

    SvaraRadera