fredag 14 januari 2011

Mitt finaste allt.

Mitt lilla hjärta somnade redan nu vid 19. När hände det senast lixom?
Han var nog trött efter dagisstartveckan.
Idag skulle vi prova på att låta honom sova kvar på dagis, efter lunchen, no way att det kommer gå tänkte jag.
MEN! När vi kom in på dagis för att hämta hem honom så var det en nyvaken liten kille som stog mitt på golvet och såg trött och osäker ut. Jag höll på att börja grina! Han var så fantastiskt söt.
Och jodå. Han hade så snällt lagt sig och - SOMNAT! Berättade fröken. Sen hade hon varit tvungen att väcka honom när alla andra vaknat. Min trötta lilla kille.. Du är så duktig!

Och vad har den här mamman och pappan roat sig med när de varit barnfria några timmar på dagen under veckan? Jag har faktiskt sovit. Försöker väl ladda inför vad som komma skall... Aj.
Och sen har jag börjat läsa världens bästa bok... eller jo, den är sjukt bra men hemsk. Jag var så mörkrädd igår kväll när jag slutade läsa!
Hypnotisören av Lars Kepler - "En mardröm utan slut. En välskriven, högst obehaglig och spekulativ deckare..."
Jag rekommenderar!


...

2 kommentarer:

  1. Överlycklig av att läsa om lillemans äventyr på förskolan(eller dagis som man sa för itin). Hyptonisören...huvva ruggigt bra! Jag har så många böcker som jag tror du skulle uppskatta....

    SvaraRadera
  2. Lillegos. Gud så spännande med dagis :) Verkar som mamma är mer orolig än sonen ;)
    Ska vi försöka kirra en dejt med las chicas nu i veckan? Tror du att du orkar?
    Kram

    SvaraRadera