måndag 6 december 2010

Bajs.

Nytt ord:
bassa - bajsat
macka - smörgås, men har idag oxå blivit både klementin och banan.
Det går undan och det är en otroligt rolig tid nu.. även om han har sina monsterutbrott då och då - men idag har han varit en annan liten krabat. En solstråle, om än med sin stenhård vilja, men det är ju mitt Pye det. :)

Själv gick jag till läkaren med min hårda onda hosta, och blev sjukskriven veckan ut. "Bihåleinflammation" - fast jag inte har vidare ont i bihålorna. Hur går det ihop?
Fick iallafall medicin som gick på 650 (!!!!) spänn, så hoppas den hjälper.

Nu blir det kvällsmys med Liten innan han ska nattas. Sen skulle vi vuxna tydligen se nån film från 1982 och jag sa att det var okej så länge jag fick pillihåret = somna på soffan.



...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar