måndag 4 oktober 2010

På västerortfronten intet nytt..

Nej.
Inte mkt nytt under solen..

Linus älskar att dammsuga.
Och att hjälpa mamma och pappa att lägga i och ur tvätt ur tvättmaskinen.
Och att plocka ur diskmaskinen.. ordentlig unge!
Måste han ha ärvt från far sin. :)

Jag har jobbat idag och det gick bra.
Håller dock fortfarande på att föda varje gång min hosta sätter igång, hoppas så den går över snart..
Ischiasen höll sig ok hela dagen tills jag kom hem och började böka och lyfta och grejja..
Hur sitter man still? Kan man bli sjukskriven från sitt hem?
Jag SKA egentligen inte lyfta upp Linus, men vad gör man när han kommer springade och sträcker sina knubbiga små armar mot en och bara vill upp? Jag tar upp honom såklart! Utan att blinka. Aj aj.
Tid hos sjukgymnast bokad? Jepp.

Vi åt gulaschsoppa och sen ostkaka med sylt och grädde till middag. Goooooott.


...

1 kommentar:

  1. Minns du hur du suckade hemma i lägenheten i Kungsängen när pappan sa åt dej att plocka ur diskmaskinen innan du gick hemifrån? :)

    Sjukgymnasten gav bra tips om hur man kan underlätta trycket på bäckenet, och har du inte ett höftbälte så köp ett. Gör faktiskt skillnad. ;)

    SvaraRadera