fredag 4 juni 2010

Kött.

o5:00 ville Liten göra morgon!
Gaaaaaaaah!
Jag försökte förgäves söva honom fram till 06:30 då vi gick upp..
Inte en ny vana hoppas jag? :S

Nu ligger han här & snusar bredvid mig & jag känner en sån innerlig kärlek! Han har varit på ett jäkla humör hela förmiddagen, inte velat äta något & varit extremt klängig & sur. Kanske beror på värmen?
Så nu får han sova sig glad igen. Som han var igår - mammas solstråle!

Igår mötte vi upp Anna-Karin & lille Oliver för shopping & lunch i Barkarby.
Fast lunchen åt vi i Jakobsberg C.
Nostalgi! Där hängde man mycket när man var yngre.
Iallafall lunchen. Åt V Ä R L D E N S godaste räksallad, det är så att det vattnas i munnen bara jag tänker på den..
Linus var så duktig & satt snällt i vagnen hela dagen, men fick lite tokspratt när vi sen åt glass i en park.
Då skulle han springa, springa, springa..
Och han sket i mamma..
Han bara sprang & var lycklig. :)

På kvällen såg jag Sex and the city - igen. Med Anna. Lär inte ha varit sista gången jag ser den filmen heller..

Ikväll ska vi ha kvalitetstid. Älsk & jag.
Vi ska grilla. Men vi ska vänta med det tills Pyret somnat & då ska vi sitta ute hela kvällen & äta kött, dricka rödvin & prata.
Ser mycket fram emot det!

Likaså inför morgondagen. Lördag!
Skriver inget mer om det nu. Iih.



...

3 kommentarer:

  1. Ha det bäst vännen!!!! <3

    SvaraRadera
  2. å ta hand om våra vänner myggen! Visste du att en flugsnappemamma fångar 2000 mygg per dygn??

    SvaraRadera
  3. Linus verkar vara en skön snubbe! Märkte det på festen..trygg, å.. gillade..moffapappan...

    SvaraRadera