tisdag 8 juni 2010

Bajs.

Undrar om det är skönt att sova med blöjjan full av bajs?
Neh. Tror inte det..
Men Linus måste varit trött, för han somnade i vagnen ändå.
Och sover fortfarande!

Apropå sova.
Vi fick sova sju (!!!) timmar i sträck i natt & jag nästan skuttade upp ur sängen när Liten vaknade vid 05:45. Piggelino!
Tänk va lite sömn kan göra?
Hoppas den här natten blir likadan, då kommer jag nog va helt mig själv imorrn.

Igår ringde dom från förskolan där vi ställt oss i kö för januari, och sa att dom bara har plats i augusti. Gaah!
Det ställde hela framtiden på spel.
Så nu måste vi ev planera om..
Får ångest av bara tanken på att min lille plutt eventuellt ska börja på förskola redan om ca 2 mån! Han känns så liten.

Samtidigt var jag & skrev på uppsägningspapprena på jobbet igår. Mycket som händer nu..
Nu när man bara vill njuta av sommaren!
Men kanske bra att ha allt detaljer klara inför hösten, så kan man njuta sen.



...

2 kommentarer:

  1. åhh, tuttiiin, kommer ihåg att jag tyckte precis likadant när du skulle börja dagis vid ca 1 år. Tror det tog nästa 2 månader innan jag kände mig trygg och lugn....

    SvaraRadera
  2. ja började när jag va 11 månader, och se hur bra jag blev :D haha

    de går så bra såååå loveee


    //LInk

    SvaraRadera