måndag 26 april 2010

Sol, kärlek & övergiven rabatt!

Så kom mina grabbar äntligen hem igår! :)
Linus var väl inte överlycklig att se sin mor direkt, det kändes snarare som om han straffade mig för att jag lämnat honom för han iggade mig totalt. Det var bara sin mormor som var här på middag som gällde..
Men tillslut kunde han inte motstå sin mors charm & började kram & pusskalaset! ;)

Jag har sagt det förut & jag säger det igen för det kan sägas miljontals gånger & ni kommer få höra det igen: Vi älskar att bo här!

Vi har varit ute på baksidan & pysslat & lekt precis.
Och den här mamman har solat lite..

Det börjar äntligen hända lite saker där ute, staketet är byggt & väntar bara på att målas för att sen stättas upp...


... här! Där bakom Fille som jag ordnat en löparlina åt så att inga olyckor kan ske med linan hans..

Annars har jag grov ångest över min lilla rabatt. Hur gör man? Vad är ogräs & vad är det inte? Den ser iaf väldigt förfallen & övergiven ut..

... om man jämför med grannens! Där det inte ens har bott någon på tre månader. Bra där!


...

2 kommentarer:

  1. Snart kommer vi på kaffe i trädgården.Bryggkaffe?

    SvaraRadera
  2. Ja! Bryggkaffe ska ni få pappan. Måste bara fixa utemöbler oxå så vi kan sitta där ute & gotta oss! :D

    SvaraRadera