måndag 19 april 2010

Elva månader!


Den här natterroristen fyller hela elva månader idag!
Helt otroligt!
Mitt hjärta.

Han firade in sin elvamånadersdag med att inte sova.
Han somnade ordentligt först vid 04:00.
För att sen vilja gå upp vid 06.
Och det är ju bara att lyda..
Innan han vaknade höll han på och snurrade, snurrade, snurrade.. Från det att han somnade vid 20:30.
När jag sen vid 03:55 skulle byta blöja hann han kissa ner halva sängen. Där sen den här mamman fick ligga.
Vad gör man inte för sina barn? ;)

Så idag ska jag inte göra någonting!
Linus ska få ha på sig sin pyjamas hela dagen. Och jag ska gå med mina sunkmjukis & håret på skaft & lukta kiss tills jag får krypa ner för natten ikväll..
Grannarna får säga vad det vill när vi ska ut med Fille.
Så är det bara.


Helgen har iallafall varit bra!
Och Pyret har sovit hela nätterna.
Skumt att det kan skilja sig så..

I lördags hade vi hets.
Först dop ute på landet! Finaste Anna-Karin & Micke döpte sina söner Elliot & Oliver.
Vi fick smörgåstårta efteråt - goooott.

Sen körde vi direkt till ett annat kalas. Linus kusin fyllde ett år! Vi fick smörgåstårta - goooott. Eller kanske inte för andra gången på en dag? Nej.



...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar