onsdag 3 mars 2010

Snögubben är död.

Jag fick sova till 11:15 idag.
Tack.
Tack.
Tack!

Men jag vaknade stup i kvarten, drömde konstigt drömmar & sånt, så jag vet inte hur mkt sömn det egentligen blev.

Varför är jag förkyld igen?
Har så sjukt ont i näsan. Och där bakom. Lixom torr.. Lovar ni att ni antecknar det? ;)
Känns som att vi bara går omkring & smittar varann i den här familjen. Är det inte den ena som är förkyld så är det den andra..
Och nu börjar jag få ont i kroppen. :/

Men hör och häpna!
Min karl står i köket & ska laga ugnspannkaka!
Har väl aldrig hänt!? Att han frivilligt ställer sig i köket & lagar nånting..
Det här bådar gott. Det bådar gott inför framtiden när han ska vara pappaledig & när jag förväntar mig en färdig middag när jag kommer hem från jobbet. :)

Samtidigt håller Linus på att läsa/riva sönder Åkermyntans pizzerias menyblad. Ödets ironi?

Näe. Nu ska jag... nu ska jag... pussa på min unge!


...

2 kommentarer:

  1. Usch, bort med alla förkylningar och hit med vååååååååren!!!
    Härligt med karlar som inte är helt rädda för köket. Man kanske ska va sjuk lite oftare ;)
    Krya på dig snorfia :)

    SvaraRadera
  2. å hur var det med snögubben...

    SvaraRadera