torsdag 25 mars 2010

Linus är tillbaka med besked! :)

Sååå skönt det var att komma hem.
Det tyckte vi alla tre!

Och Linus är mer vild än tam igen - precis som det ska vara..
Nog för att det var mysigt när han grodsov i min famn som när han var liten, men nej.. det är min busunge jag vill se! :)

Jag satt & granskade honom när han for runt & blev helt rörd.
Är han verkligen min? Är det han som låg i min mage för lite mer än 10 månaders sen?
Han är så fantastisk!
Han går/kryper omkring i rasande fart, runt runt. Sen kommer han till mig, kryper upp i famnen & pussas lite.
Och jag biter lite i hans haka & han tjuter av skratt.
Sen tar han ett varv igen.
Pratar hela tiden, skrattar & gör roliga små skrik.
Älskade unge!
Hur kan man älska så mycket?
Det gör lixom oooont i hela mig.
Det är obeskrivligt!
Han är mig så obeskrivligt kär.
Mitt allra finaste allt!


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar