lördag 6 mars 2010

Hundsaknad. Flytt & World Trade Center.

Nu är det lördag.
Och jag vet att om en vecka sitter jag & kollar på melodifestivalfinalen med bästa flickorna.
Men jag vet oxå att jag då har lämnat älskade Fille på hundpensionatet, eftersom vi åker till fjällen dagen efter..
Men gud så jobbigt det kommer vaaaa!
Min Fille.
Ensam på ett stort pensionat! :S
Men jag hoppas han kommer få det bra. Jag hoppas att det kommer bli som en liten semester för honom oxå..
Och sen på fredagen så kommer min far att ta hem honom igen.
Så jo, det blir bra det här!

Idag har vi hjälpt min bror med flytt till huset här i närheten. Snart har vi hela halva tjocka släkten runt husknuten..
Och det känns sjukt bra!
Tryggt lixom. :)
Linus har sin farmor & farfar, gammelmormor, morbror, ingift moster, faster, ingift farbror plus fyra kusiner inom 20 minuters gångväg.
Det är stort!

Kanske ska försöka hänga med i filmen?
World Trade Center.
Mm.. kanske!


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar