fredag 5 mars 2010

Energibollar!

Jag är äntligen pigg! Pigg. Pigg. Pigg!
Nästan skuttade ur sängen imorse.. Nästan alltså!
Solen sken så vackert genom våra smutsgrå persienner som måste bytas ut.

På med varma kläder.
Snyta ur näsan på det sista snoret.. Mm..
Och UT med Fille.
Så underbart!
Hela jag blev en energiboll. (?)

Vi skuttade ner till stallet. Jag & Fille.
Omgivningarna däromkring är fantastiska.

Apropå energiboll så har vi en annan sådan i det här hemmet:
tradaaaa... Linus! :)
Han nya favoritlek är att kuta runt sängen, från sängbord till sängbord - i en rasande fart & så ska jag springa efter & säga: nu kommer mamma & tar dig, nu kommer mamma & tar dig, nu kommer.. helst så många gånger som möjligt!
Och han tjuter av skratt.
Sen slutligen ska jag fånga honom & bita honom i sidan. Haha!
Så kul har vi.


...

4 kommentarer:

  1. du MÅSTE prova abbababba...

    SvaraRadera
  2. Ja!
    Vi brukar köra abbababba, han älskar det. Såklart!

    SvaraRadera
  3. Åh, tänk vad stor han är nu alex. Han springer! Snart kommer han variera tonläge när han pratar :p
    Kram

    SvaraRadera
  4. Va det låter härligt!!!!

    SvaraRadera