fredag 12 februari 2010

Livet.

Jag uppskattar livet!

Jag är så lyckligt lottad som är berikad med min fantastiska älskade sambo, min underbara älskade son, min håriga älskade hund, tokiga älskade familj & mina galna älskade vänner!
Ni alla är mitt allt!
All kärlek.

Så. Lite känslofylld såhär på torsdagnatten som snart är påväg in i fredagen. Det blir så ibland.. Man klagar om vädret, om att håret blivit för långt, att man är hungrig. Sånt som man måste få klaga på!
Men det är oxå viktigt att bara stanna upp & tänka till..
Och ta vara på tiden!
Och ta hand om varandra.

Och till helgen ser jag framemot att skaka röv! :D


...

1 kommentar:

  1. Helt rätt Alex!!! Ibalnd är det tid att få klaga och ibland tid att stilla sig och inse hur jäkla bra man har det!!
    Och ibland är det helt klatrt tid att SKAKA RÖÖÖÖÖV!!!!!

    SvaraRadera