onsdag 10 februari 2010

Krämer, valpar & vin.

Idag har vi varit på Öppna förskolan med resten av Hässelbys alla bebisar, bland annat kusin Alizia & kompisen Lisia.
- Hjälp va mycket barn, sa Linus & grät i början.
Speciellt när någon tog hans boll. Eller napp för den delen..
Läskiiiiigt!
Men efter lite bananyoghurt kom han igång som aldrig förr.. :)

Igår kom min mor hem från New York.
Med presenter till den här familjen! Och sånt gillar vi.
Jag fick en lyxig necessär med krämer & annat från Victorias Secret.
Pyret fick en pyjamas, en fantastisk badbody som blir perfekt för stranden i sommar & lite strumpor från BabyGap. Och älsk fick en tröja.

Tack mamma/mormor/svärmor, sa vi! :)



Pappan i den här familjen ligger hemma sjuk, så vi har haft det mys hela familjen på eftermiddagen idag. "Ni kvinnor pratar om att föda barn, men när en man är riktigt förkyld.."
Ja. Ungefär så! :)

Nu ser jag framemot dagarna som kommer!

Imorrn sticker Pyret & jag hem till Linn för kel, mat & kladd på spegeln. Linn har en spegel ovanför soffan som Linus tycker är fantastiskt kul. Linn putsar inte spegeln så ofta, så hans senaste handavtryck från förra året finns förmodligen fortfarande kvar. ;)

Alla som känner Linn vet att en pussbild är obligatoriskt:



.. till & med i taxin. Vi kan kalla det "Kärlek i taxin"..


På lördag blir det först 60-årsfest för älsks mammas kusin (?) som bor långt ut i skogen & har kennel. Förhoppningsvis har de valpar! Förra gången vi sågs hade dom två 7 veckors springer spanielvalpar. Behöver jag nämna vem som låg i en hög & kelade med dom?
Jag dog, där & då. Självklart gjorde jag det! :)

Sen blir det direkt från valphångel till en soffa med girlsen för melodifestival, vin & tillhörande utgång, men förhoppningsvis MYCKET dans. Längesen nu.. Förra gången det bjöds till festligheter kände jag mig ju efterbliven. Men förhoppningsvis inte denna gång! Det får framtiden utvisa.


...

2 kommentarer:

  1. HAHAHAH!

    "efterbliven" ? WHAT? Hahahahaha. Okeej, på lördag ska vi göra dig o-efterbliven som fan. :>

    PUSS! /link

    SvaraRadera
  2. Ha det så jättekul på utgången!!! Jag tycker den där mamman ska rocka lös utav bara PIIIIP!!! :0)

    SvaraRadera