tisdag 16 februari 2010

Lite tom.

Borde väl inte skriva det här för då vänder det väl, men Pyret har sovit TRE hela nätter i sin säng!
Från ca 21 till 07.
UNDERBART!
Och igår tog han minsann ett litet ministeg helt själv igen, från det att hans far släppte honom & ett litetlitet steg till hans famn igen.
Mamma blir stolt! :)

Känner mig tung idag. Lite tom..
Lixom inombords..
Brukar bli så när jag drömt mardrömmar på nätterna & det har jag gjort i natt.
Flera gånger! :(
På morgonen drömde jag att jag plötsligt var på jobbet, hade börjat jobba utan att hinna förbereda mig. Och jag ville bara hem till Linus & visste inte vart han var..
Uh!

Sen läser jag ju vissa bloggar..
Som jag inte ska.
Eller varför inte egentligen?
Bloggarna hjälper mig att försöka uppskatta livet. Varje dag..
Och nu är slutet nära för Ulrika. Sänder en tanke till henne & familjen..

Nope. Dax att daska upp sig!
Har en liten pyjamaskille med håret på håll & blå napp i munnen som hänger i mitt byxben. Älskade!


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar