måndag 15 februari 2010

Familj på flykt.

Helgen ja.
Den resulterade i en förkylning - igen!
En stukad fot. (fråga inte!)
Och ett antal dåliga låtar från melodifestivalen som satt sig i min skalle.
Men kul var det!

Idag har jag, sonen & vovven bott hos svärpäronen. Klockan 06:50 imorse kom Jocke från Ekes golv & ville occupera vår lägenhet. Okeeej då.
Så det var bara att traska till en annan del av Hässelby.

Kom nyss hem & Jocke har gjort ett bra jobb! :)
Linoleum.
Ja självklart hade jag velat ha trägolv i hela lyan, men får man inte det så duger linoleum bra. Och då fick vi ju välja färg oxå! Iiih.
Ljust i Linus rum.
Och svart i vårat.. :D
Stor skillnad mot det förra uringula.

Nu får jag snällt sitta här i sängen, som står mitt i vardagsrummet tillsammans med byråer, flyttkartonger, spjälsängen, soffan.. ja allt. Medan Linus nyfiket inspekterar de tomma sovrummen..
Ikväll blir det ordning på hemmet igen!



...

1 kommentar:

  1. Meeeen, har du skakat röv så du stukade foten!! Bra jobbat!! Fortsätt så!! :0)

    Åh va häftigt med svart golv i sovrummet *vill ha*

    SvaraRadera