måndag 4 januari 2010

Ögon som går i kors.

Min hjärna hänger då inte med..
Blir väl så när man aldrig får sova.
Andra stora händelser detta år är givetvis alla födelsedagar:
Linus blir 1 år!
Fille blir 5.
Jag blir 20... *host*
Linn blir 25.
Mamma blir 60.


Ja, oj oj..



Natten då?
Den kräks jag faktiskt på..
Linus somnade enligt planerna 20:30, men vaknade 45 minuter senare - tokpigg. Och var tokpigg & osömnbar fram till 0:00..
Sen sov han 2 timmars orolig sömn i sin säng, tills det var dax att vakna.
Igen..
Han har varit snorig ett par dagar & när han nu vaknade var han genomtäppt! Klart man inte kan sova då.. :S
Så han fick ligga på hög kudde mellan oss, men inte hjälpte det. Efter några timmars snurrande & grinande så fick han somna i min famn, sittandes. Inte var det skönt för den här mamman, men vad gör man?
Han somnade iallafall.. en halvtimme.. Och när han vaknade hade han feber.. :(
Mitt hjärta!
Sen gick vi upp och åt gröt.
Och sen lyckades jag faktiskt somna sittandes med honom i famnen i soffan en timme, det var hur skönt som helst.
Och nu är min mamma här för lite avlastning så jag ska få sova lite.
Gööööööööööött!
ZzzzzzZz..


...

2 kommentarer:

  1. jag förstår preciiiiis va du menar! stackare! hoppas de gåt över snabbt! kram

    SvaraRadera
  2. flera tänder på G??

    SvaraRadera