tisdag 5 januari 2010

Happy mama!

Linus i sin balaklava från Polarn&Pyret, julklapp från mormor

I morse tog älsk med sig den snoriga lilla Linus till min mor, så den här trötta mamma fick fortsätta sova.. och det gjorde jag med råge!
Slog upp mina ögon klockan 12:30 - utvilad, pigg & glad. :)

Det var lite märkligt att vara hemma själv, ja förutom Fille då. Jag passade på att äta en långsam frukost/lunch & ta en varm dusch, för att sen ta med mig Fille ut i -20 & gå hem till mamma. Kallt var det! Men fantastiskt skönt!
Jag släppte Fille på en stor äng med massor av skidåkare som oxå trotsade kylan & han jagade inte en endaste en! ;) Kanske börjar han långsamt mogna? Kanske måste den här matten våga lita lite mer på sin vovve? Svar ja.

Väl hemma hos mor så hade jag förstås ett hångelkalas med Linus, att man kan sakna någon så mycket på bara några timmar? Mitt hjärta!
Och vi upptäckte tand nummer 2 bredvid den andra! :)

Snart blir det middag här, sen ska den lilla familjen bege sig ut i kallvädret igen..


...

1 kommentar:

  1. blir lite tårögd av dina rader...längtar så mycket efter både Linus och FILLE....

    SvaraRadera