fredag 8 januari 2010

Fredag idag.

Vid 10:30 somnade Pyret för sin lilla förmiddagslur som brukar vara i ungefär en timme, och jag skulle "bara" lägga mig bredvid & vila lite - POFF! Vi vaknade halv 2!!!
Helt otroligt. Halva dagen har ju redan gått.
Jag som hade saker att göra & samtal att ringa..

Jag drömde iallafall att jag & några kompisar satt på en plan till Thailand. Och planet startade på riddarfjärden mitt bland vågor & båtar - uppåner. Hmm.. Läskigt var det!
Och i planet konstaderade vi att ingen hade med sig varken pengar eller kamera. Och jag hade inte fixat barnvakt eller ens pratat med älsk att jag skulle åka.
Så ja, lite panikartat var det..
Och det var skönt att vakna av Pyrets knubbiga hand i mitt ansikte. Jag satt inte på en skumt plan! Puh. :)

Linus är en solstråle utan dess like. Det märks att det har lugnat sig med hans tänder för ett tag.. Han sover till å med i sin egen säng på nätterna & nattningen går om man jämför mot förut - okej. :)

Imorrn åker vi till landet.. Längesen vi var där nu!
Det blir skönt inte minst för Fille. Jag & Linus får väl kura ihop i soffan & titta på brasan, medan pappa i huset gör nytta.
Och så ska vi äta god mat & ta långa promenader om det inte är för kallt..

Kärlek!


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar