torsdag 12 november 2009

Snö! Och snor.

Det har varit snöstorm här. Eller ja, snöstorm på stockholmska. För en snöstorm norr om Gävle är förmodligen inte det samma som här nere i Fjollträsk! :)
Innan:

Snöstorm!


Jag är ju barnsligt förtjust i snö så jag tog upp den snoriga lilla Linus & så stog vi som klistrade vid fönstret & tittade länge länge.
Hans första snö!
Det är ju hur stort som helst i vår lilla värld.. :)
Jag berättade att moffapappan är född där det brukar vara mer snö än här & att Fille kommer från ett ställe med MASSOR med snö vintertid.
Jag förklarade även att om han tycker att slalomskidor är töntigt när han blir äldre så får han vända sig till gudmor Linn & få snowboardlektioner.
Och Linus lyssnade med stora ögon..
Så ja.
Jag tror han kommer älska snö lika mycket som mor sin!
...

2 kommentarer:

  1. Haha lilla snorLinus :) Gulle.
    Förstår att det är stort, allt som är för första gången blir ju ngt speciellt.
    tänk in the future kommer du inte kunna ta sådana vy-bilder. då blir det typ; megagräsmattan innan snöstormen och megagräsmattan efter snöstormen :p
    kram

    SvaraRadera
  2. Haha! Bra att du informerar om viktiga saker, vi vill ju inte att lill-älskling ska bli töntstämplad. Det ser gudmor till! <3

    /L

    SvaraRadera