måndag 23 november 2009

Fjortisar..



Underbara perfekta helg!
Vagnen är min! Vår. Linus! :)
Den fanns såklart inte på lager även om jag hade fått uppfattningen om det. Men nu till veckan så får vi hämta den! Wie! Linus satt som en liten prins däri & den gick peeeerfekt in i bilen, Fille får bara maka sig lite åt sidan. Som om den vore skräddarsydd för en Sabb 9-5!

Wroooom. Från vagnaffären hem till syrrans nya hus. Åh! Jag vill bo i hus. Så fint som det blivit där!

Sen var det då dax för bio.
Det var vi flickor mot resten av Sveriges fjortisar.
Det var helt SJUKT! Okej att man är ett stort fan. Men det finns gränser..
Jag kände mig som en riktigt surkärring när jag för tredje gången försökte hyssja publiken. Och det gick inte.. Jo, i 5 minuter.
Men filmen var bra! Jag gick ut därifrån & kände mig riktigt sugen på fortsättningen - tills Linn "råkade" avslöja slutet. Men men. :)
Wrooom! Från bion hem till Linn & vinet.
Så gott att bara får sätta sig i soffan med ett glas, lyssna på bra musik & se framemot utgången.
Och utgång blev det. Och dänsi-dänsi!
Kom hem till mina fina killar runt 04. Och allt hade gått bra här hemma!

Någonting har hänt med Linus.
Okej att han somnar aldrig på kvällarna, det vet vi ju.
Men han som annars brukar va rätt blyg älskar plötsligt alla människor. Han ler & han charmar.. <3
Sen har sen några dagar tillbaka börjat "prata" på ett annat sätt, förut var det mer vanligt joller, nu är det mer daa-da-daa. Jag dör va sött!

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar