måndag 23 november 2009

Drömmar & schizon

Det blev en dokumentärernas kväll här hemma i tv-soffan.
Me like!
Först ut var en om drömmar.
Passade här hemma då jag ju har en levande dröm-man (haha!) näee.. eller jo förstås men det var inte det jag menade!
Ni hajjar.
Han går/pratar/fixar/grejjar i sömnen.
Har glömt berätta men för nån natt sen så vaknade jag av att jag låg på något hårt - hans mobil. Vafaan? Den ligger alltid på hans sida av sängen, på nattbordet..
Hur f*n hamnade den UNDER mig?
Eller vill jag ens veta? :S
Mycket märkligt iallafall.

Nästa blev "Mamma till en mördare" - mycket ruggiga historier. Men otroligt intressant, speciellt då kvällens avsnitt handlade om paranoid schizofreni - det som nästan alla på jobbet lider av. De boende alltså.
Och oj. Vad jag blev sugen på att gå tillbaka till jobbet när jag sett klart avsnittet. Nej.

Nu - sängen!
Imorrn - 6 månadersläkarkontrollen av Linus. Spännande! Sen fika hos Sofie & Selma.


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar