torsdag 22 oktober 2009

Upp som en sol ner som en pannkaka?

Från 15e våningen ner till 0?
Ja. Vi har fått lägenheten!
Känns skitläskigt.
Vi har inte tackat ja än dock - vi ska få se den igen imorrn i dagsljus.
Men det är klart vi ska tacka ja! Eller? :S

Vet inte varför det känns så scary. Området är MYCKET bättre, hyran är MYCKET lägre.. Vafaan tvekar jag om?
Om det var nångång jag skulle tvekat var väl isåfall när vi tog den här vi bor i nu. Då var hyran bra mkt högre & vi skulle lägga till pengar.
Här är det bara att flytta in. Klappat & klart.
Måla lite här, fixa sig lite där..
Och Linus kan fira sin första födelsedag i vår "trädgård" med långbord med alla kompisarna.

Ah. Förvirrad!

Nu ska jag kolla framtida dagis åt Pyret i vår nya del av Hooden. :)

1 kommentar:

  1. Om det är ett lugnt område kan jag inte tänka mig bättre....

    SvaraRadera