onsdag 21 oktober 2009

Rugguggla.



Jag & Fille har precis delat på några potatisbullar. Med ketchup(!)
Och igår var det fiskpinnar med bearnaisesås. Vart är världen påväg?
Får bli skärpning på det här med lunch tror jag.
Ikväll ska jag iallafall göra en smarrig kycklinggryta i min ensamhet.
Fast Linus sitter förhoppningsvis i babysittern & jollrar & suger på kökssleven.. Och Fille ligger nog bredvid & tigger. :) Så ensam är jag ju inte! <3

Det blev ingen massage. Jag hade helt enkelt ingen ork efter nio jäkla maskiner med tvätt. Hela sovrummet ser ut som en krigszon med rena kläder.. Så jag vet ju vad jag kommer syssla med ikväll - vika tvätt, vika tvätt, vika tvätt, vika tvätt.
Sen somnade lilla Pyret vid 13 oxå så det hade inte varit en hit att ha en tröttLinus på massagen ändå.
Det betyder att han sovit i 1 ½ timme! Jag saknar. Är rastlös.
Vill ta ett bad men jag vet att han kommer vakna preciiis när jag ska lägga mig där, så det är ingen idé.



Fina fina fina!

1 kommentar:

  1. hihi du e rolig! fiskpinnar å bea... å potatisbulllar med ketchup... uschabuscha :P

    SvaraRadera