torsdag 1 oktober 2009

Tvättoman.

Jag tvättade sju (!) maskiner med tvätt igår.
Ja, det var ett tag sen vi hade tvättstugan. :S
Fick lite panik igår morse då jag inte längre kom in i badrummet trots de små gångarna genom klädhögarna jag gjort. Hmm.. Inte ok!
Har fortfarande runt fyra maskiner kvar. Får se om det orkas med idag..

Torsdag idag. 1:a oktober!
Tiden går, tiden går.

Igår hade vi svägerskan med familj här på middag. Vi bjöd på tacos. Mmm! Sen planerade vi för välkomstfesten för våra små klimpar som ju är kusiner & födda nästan samtidigt - vi ska ha festen tillsammans.
Inbjudningskort kommer skickas ut till berörda! :)

"Öööh?"



Och min fina Fille var bara så duktig. Trots besök, barn överallt & hög volym. Han sökte fin kontakt med mig när han blev osäker & följde mig som en liten svans. Eller stor svans. Stor svart svans. :) Och så pussade han massor på lilla Izabella (2,5 år) till hennes stora förtret.

Nu - soffan.
Sen - lunch.
Senare - sova?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar