fredag 2 oktober 2009

Husdrömmar.. Och snor!

Idag får min syster med familj äntligen flytta in i sitt efterlängtade hus som varit under big time renovering sen dom köpte det för några månader sen.
Lyllos!
Huset ligger så fint. Nästan med skärgårdskänsla, ja för en Waxholmsbåt stannar nere vid bryggan inte långt från huset. Och vem vill inte bo i älskade skärgården?
Fast ändå nära stan.
Ja, jag är så glad för deras skull! :)

Och sen har vi lilla Linn. Som idag flyttar till sin lilla pärla på Söder.
Jag flyttar från Södermalm - hon flyttar dit. :D
Pyret & jag skulle egentligen åkt dit & övervakat flytten, men han har sovit oroligt hela natten & när jag slutligen flyttade över honom till min armhåla så hörde jag hur snorig han va. Tänkte inte mer på det.. Men efter förmiddagspromisen så tyckte jag han va lite varm & ännu mer snorig.

Så vi får snällt stanna hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar