tisdag 20 oktober 2009

Trött. Trött. Trött.

Vilken natt det blev i det här hemmet.

Läggningen fungerade för engångskull KANON igår..
Jag är själv på kvällarna den här veckan då älsk jobbar till 23.
Vid 21:30 sov den lilla godingen så sött efter att iofs ha legat & diskuterat i en timme högt & ljudligt.
När jag vid 23 äntligen skulle krypa ner så såg jag att Pyret låg klarvaken.
Och överlycklig.
Men kokhet!
Feber. :(
39 grader.
Stackars mammas hjärta!
Sen började det.
Helvetesnatten! (kanske något överdrivet...)
Gråta, skrika, babbla, tutta, skratta osv osv.
Jag tror klockan var runt 03 när han tillslut somnade i vagnen. Men då vaknade han var 20e minut & gnydde tills jag vid 06 tog över honom i vår säng, då somnade han iallafall någorlunda fram till 10.
Så trött idag? Ja!

Har iallafall lyckats ta mig till Vällingby en snabbis & gjort lite ärenden. Och snart ska jag & Linus ta en långis med Fille. Sen sen sen. Laga nån god middag.
Sen sen sen. Soffan! Desperate Housewives, sen - sängeeeen!


ZzzZZzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar