tisdag 13 oktober 2009

Nackjäkel.

Jag har fått nackspärr! Aj.
Sitter här med en kokhet vetekudde över axlarna. Hjälper inte nämnvärt..
Jag har lixom inte tid att sitta still. Eller jag kan inte. Jag har ju en liten krabat som behöver bäras på! :)
Just nu sover han.
Det gjorde han inte igår kväll.
Försökte lägga honom som vanligt vid 21. Men neeeeeeeeeeeeeej.
Det hela slutade att han somnade i min armhåla vid 23. För att sen förflyttas till sin egen säng. Sen hörde jag att han låg & babblade vid 05, men jag tänkte att jag väntar lite. Sen vaknade han 08:15! Mammas fina duktiga kille.

Kan ju ha att göra med nån utvecklingsfas (allt går att skylla på det...:D) eller att han fick gröt på kvällen, eller att han är hes, eller ngt annat lurigt!

Idag verkar iallafall hesheten & snoret som bortblåst. Skönt! För idag ska vi jaga åkpåse. Och gå till Öppna Förskolan & träffa mammorna. Och bebisarna.
Och imorrn ska jag & Linus hem till Linn! <3

1 kommentar:

  1. men du... aj aj inte värme. is ska du lägga. värme gör de bara värre. hoppas du blir bättre snart!

    SvaraRadera