tisdag 27 oktober 2009

Mina djur. Och jag. (egovarning!)


Min far mailade över några gamla bilder på mig som han hittat i sin dator. Och självklart var det på mig & mina djur. Jag har alltid älskat djur. Massor med djur. I alla dess former!
Så här kommer jag & alla mina djur: (minus en & annan mus & guldfisk..)



Min första katt som jag fick när jag fyllde 6 år. Mossi! Fullkomligt galen, men hon var samtidigt min allra bästa vän. Gick bort 2001, 15 år gammal. (lägg gärna märke till mina otroligt schyssta ögonbryn, eller inte!)




Ett av mina marsvin - Kim




Från det att jag kunde prata tjatade jag om en egen hund. Varenda jul & födelsedag. Så när jag aldrig fick nån egen så hjälpte jag till på en kennel med japanska spetsar. Här med Lea-Key! (ja, jag var cool på den tiden - bombarjacka!)



Älskade älskade Lova. :( Blev deltidsmatte åt denna underbara schäfer som nästan blev som min egen. Fick tyvärr tas bort när hon bara var 2 år. Sorg, sorg.





Grabbarna Grus! Mina tokiga fina katter Lotuz & Morgan som numera lever lyxliv (hoppas jag?) i ett hus någonstans i Södertälje.


Och min Fille såklart. Min alldeles egna Fille! :)

1 kommentar:

  1. Håhåhååå.. En del av dom där bilderna var verkligen inte från igår!
    Kul att ha sånt kvar! :)
    Roligt att Lotuz & Morgan fått flytta till hus! Även om det nu råkar ligga i Slöddertälje.

    Kraam!

    SvaraRadera