onsdag 2 september 2009

Attack.

Det har varit flera hundattacker i Hässelby/Vällingby i sommar läser jag i lokaltidningen. Och det gör mig så jävla förbannad!
Att folk inte kan ha koll på sina hundar?
Det är dock bra mycket bättre här ute än när jag bodde inne på Söder, där va ALLA hundar lösa. Och ALLA hundägare förväntade sig att deras lilla gulleplutt gick ihop med alla hundar omkring.. "han är jättesnäll!" Jaha? Men MIN hund då? Han är oxå jättesnäll men smäller det så smäller det. Grr!

Öppna förskolan igår var en hit. Och tadaaaaa: Vi satt i en ring på golvet & sjöng mystiska sånger jag aldrig hört förut.. Och Linus var lagom road!
Men det var väldigt trevligt ändå.
Linus hängde lite med sina fantastiskt söta tjejkompisar Nella & Lisia & så var kusin Alizia där.





<3

1 kommentar: