onsdag 8 juli 2009

Tröttare än trött.

Kan man bli tröttare? Mer dego? Mer seg?
Jag & Linus sov en timme nyss men sen ville han upp. Så jag gick in till datorn & så fort jag satte honom i babysittern så somnade han - självklart! Toookiga unge! <3
Jag antar att man blir mer sliten & trött än vad man tror av alla små avbrott i sömnen på nätterna.

Igår jagade jag bröllopsfestklänning i Kista C. Det gick åt fanders.. Jag ÄR ingen klänningbrutta så är det bara. Och när jag väl hittade en så var den antingen för tajt över brösten (dessa mjölkpattar!) eller så var den vit. Och man får inte ha vitt på bröllop. Men vi ska ju inte på bröllop, bara på själva festen, de gifte sig för 2 månader sen. (?)
Jag har iallafall tills på lördag på mig så jag hoppas hitta nåt!
Imorrn blir det V-by med Linn. Älskade Linn som varit i London alldeles förlänge (oj! 4 dagar..) vi ska strosa lita, äta ngt & snacka skit. Bra det!

Jag måste städaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Hela hemmet ser ut som skit. Men orka? Jag orkar ju knappt lyfta mina armar.. :( Plus att jag inte vill städa innan jag badad SunkFille som stinker gammal alg från allt badande i förra veckan.

Punkt.

1 kommentar:

  1. åh, vi har samma problem, iaf i slutändan. hitta en bröllopsfestklänning. jag hittar bara sådana där det KRÄVS pattar eller är vita. haha. problems.
    hoppas ni får det nice i vällingby. ta på er regnkläder bara. det störtar ju ner!!
    /cicci

    SvaraRadera