fredag 5 juni 2009

Personnummer.






I natt har jag inte kunnat sova ett dugg!
Kanske fick min kropp en chock av att få sova så mkt natten innan? ¨
Och just därför - bara för att jag låg vaken halva natten så sov ju såklart Linus först FYRA timmar, för att sedan efter mjölkning, slumra hela tre timmar till.. Så det hade kunnat bli mkt sova om jag bara kunnat! :)
Men istället låg jag & lyssnade när mina tre killar låg & snusade så sött. Mina tre kärlekar! Min lilla familj! <3
Inte utan att man blev lite rörd.

Och idag fyller Fille fyra! Älskade hund.
Och igår fick Linus sitt lilla personnummer! Det var stort på nåt vis. Nu är han en egen liten människa på denna stora stora jord, med ett alldeles eget personnummer..

4 kommentarer:

  1. Linus blir bara vackrare å vackrare.....

    SvaraRadera
  2. guuuuuuud så söt han är. skulle kramat sönder honom om jag var du :)
    japp det var nog jag som gick där. skulle köpa ngt att hänga runt halsen på elin när hon tog studenten :p
    puss cicci

    SvaraRadera
  3. Ja, han blir bara sötare och sötare. Sötast i världen - Nu finns det två!
    Mormor

    SvaraRadera
  4. Åh, min lilla prins. Så vacker så!

    /gudmor Lisch

    SvaraRadera