torsdag 4 juni 2009

Napp.



Igår fick Liten prova nappen. Han är så snuttig & mina pattar pallar inte.. :) Jag tror det blev vår räddning! Inatt har han vaknat med TRE timmars mellanrum, tutta-tutta, sen har han somnat & sovit tre timmar till.. Halleluja!
Så jag känner mig som en ny människa idag. Wiie!

Har precis varit ute på en skön långpromenad i duggregnet & slagit 20 flugor i en smäll: Liten fick frisk luft, Liten somna som en stock, Fille fick bra motion & jag rörde på fläsket! :D

Nu har jag kastat i mig min frukost & hör minsann att det är någon som småylar från vagnen. Ingen rast ingen ro! Men jag är lycklig. <3

2 kommentarer:

  1. Låter som att du anpassat dej väldigt bra till mammeriet! ;)
    Vad tycker Fille om en ny familjemedlem? Är Linus accepterad eller äre bara ett jävla otyg?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fille tycker det är helt ok. Vissa dagar bryr han sig inte det minsta, andra så är det som att han kommer på att "vafaaan har du i famnen!?" & är tokintresserad.. Han har alltid varit lite korkad så man vet inte vad det är som rör sig därinne! Hehe!

    SvaraRadera