torsdag 9 april 2009

Off.

Va sjukt. Nu börjar min "ledighet". Min mentala förberedelsetid! Min första tid som hemmafru. Och min sista tid som mitt ansvarslösa jag utan barn. ;) Ska passa på & njuta av lugnet & att kunna göra nästan vad jag vill, när jag vill! Och sova mkt..

Så vad ska jag göra nu då?
Tack & lov att jag har Theo, så jag kommer utvankandes på lite promenader då & då.
Jag ska försöka hålla hemmet i toppskick och kanske meditera en del (?) ska tydligen finnas sånt att lyssna på hos Apoteket, förlossningsförberedelser.
Sen nästa vecka börjar Föräldrakurserna. Intressant!

Nu rivstartar jag denna dag med tvättstugan!

1 kommentar:

  1. Vid denna sena timme! Underbart att läsa dina rader...tänk dig att "liten" kommer att läsa dem om sisådär 7 år!!! Theo kommer att vara gammgubbe prexis som moffapappan...

    SvaraRadera