onsdag 8 april 2009

Längtar efter mycket.

Det här med att vara gravid är ju på många sätt en uppoffring från alla möjliga ting i livet, samtidigt som det är en enorm gåva & otroligt häftigt att man har ett barn i magen så är det mycket man längtar efter!


Jag längtar efter att:

- sova på mage
- kunna gå flera, flera timmar i skogen
- få använda mina vanliga kläder
- dricka vin!
- äta mängder med mögelost
- få sova en hel natt (kommer väl hända om sisådär 3-4 år)
- slippa kissa 16 gånger i timmen
- kunna andas ordentligt
- slippa smärtan överallt
- kunna tvätta håret lutad över badkaret utan att bli helt slut och få ont i ryggen
- få borta tänderna utan att det ska blöda
- kunna busa med Theo lika vilt som förut
- ligga sked bakom Love nära nära, ingen mage som är "i vägen" :)
- kunna röra mig obehindrat
- kunna böja mig ner utan att dö

Men mest av allt längtar jag förstås efter LITEN! <3

3 kommentarer:

  1. Snart...
    fåru träffa moffapappan...när passare..

    SvaraRadera
  2. Pappan! På måndag? Jag är hemma hela dan, Johan kommer vid 17. Kom när ni vill! På en enkel liten fika typ.
    Eller så tar vi helgen efter, då soffan har blivit försenad & kommer först torsdag den 16 april eller vad det nu kan va.

    Puss!

    SvaraRadera
  3. gillar slutklämmen mest :)
    /cicci

    SvaraRadera