fredag 24 april 2009

Mitt blödiga jag.




Jag grinar till vad som helst nuförtiden. Djur har jag iofs alltid varit svag för, men nu kan jag knappt titta på ett enda djurprogram utan att böla!
"Hitta hem" ska vi inte tala om. Det GÅR bara inte..
Måste vi tittare få följa med på varenda avlivningsscen? Det är skitjobbigt. "Men byta kanal då.." Nej. För jag måste bara se sånt där smärtfyllt & jobbigt. Som att jag vill grina.. (?)

Idag såg jag "Marley & Me". Gaaah! Hade hört redan innan att den skulle va sjukt sorglig.. Och ja, jag grät nog från mitten av filmen till slutet.. Jag grät så mkt att jag nu har ont i huvudet! Det är illa.

Det blir nog sängen ett tag nu. Trots det fina vädret.. Men jag känner att den här huvudvärken lätt kan utvecklas till migrän & det har jag ingen lust med!

2 kommentarer:

  1. mera, MERA...

    SvaraRadera
  2. åh, men visst är det liiite skönt att gråta iaf :) synd på migränen bara. krya på dig!
    /cicci

    SvaraRadera