lördag 4 april 2009

Jag måste sluta läsa cancerbloggarna. Jag blir depp! :(
En efter en dör de undan.. Och det är unga människor oxå! 19år, 35 år, 28 år..

Fast å andra sidan hoppas jag att bloggarna ger mig nånting.
Jag försöker verkligen tänka på hur bra jag har det, på alla fina människor runtomkring mig, vilken bra & trygg uppväxt jag haft! Jag älskar er alla! <3

Och jag försöker tänka på att inte gnälla om mitt hår, mina lår eller att jag inte har det eller det.
Och efter Sabinas bortgång (http://mittlivsabina74.blogspot.com) så vet jag att jag aldrig aldrig NÅNSIN kommer lägga mig i ett solarium igen! No way!
Och jag kommer fortsätta va lika töntigt rädd för att bränna min hud på somrarna..

Så ni fina kämpande människor som trotsar en dödlig sjukdom, ert budskap har iallafall nått fram till en liten människa på jorden. Jag hoppas & tror att det är fler än jag oxå..


Nu ska jag fortsätta titta på när andra målar om i vårt vardagsrum. Gult ska bort! :)

2 kommentarer:

  1. Bra min kära...solfaktor 50...

    SvaraRadera
  2. Mm... det var också min tanke när jag började läsa hennes blogg, och verkligen nu när hon gått bort. Aldrig, aldrig mer solarium...

    SvaraRadera