onsdag 1 april 2009

As.

När man tror att det inte kan bli så mkt värre..

När vi kom upp till lägenheten igår kväll så var det självklart massor med deras saker kvar. :(
Eller vad sägs om: En grill överfull med gammal aska. Två äckliga gosedjur. En stor skräppåse. En trasig spegel. En ful hallampa. Två långa platsrör. Ett paraply. Mängde med skruvar. En toaborste (!!!) och ett tidningsställ.
Inte hade dom tömt källaren heller, vilket medför att vi inte kan tömma vårt & den nya hyresgästen i vår gamla lägenhet blir lidande.. :S

Jag blev så jävla ledsen! Här har vi hjälp dom med hur mkt som helst.. Skruvat isär deras möbler, lånat ut verktyg & dom tackar oss genom att pissa oss rakt i ansiktet!

Jag skickade iväg ett argt sms med påminnelse om allt de hade "glömt" och jag visste faktiskt inte om jag skulle skratta eller gråta när jag fick svaret: "Lampan och gosedjuren hade vi tänkt lämna och det andra var ju bara skräp..." bara skräp? BARA SKRÄP!!!!! Så det ska VI slänga då eller?
Fy fan!

Men iallafall. Fick precis nu ett sms om att dom kommer vid 17 för att tömma källaren, hoppas de blir paffa när de hittar en överfull flyttkartong med allt skräp de lämnade i lägenheten. Hahahah! Vi slängde nämligen ner ALLT i en kartong & bar ner dit. Inklusive deras äckliga gamla disktrasa som var kvar & två lättöl de lämnat i kylen.. Kan ju va bra sen när de bli törstiga av allt tömmande! :)

Annars känns allt underbart. Vi bor så stoooooooort! :) Och Fille verkar trivas.
Jag har sovit som en stock & imorse trängde det fram solstrålar genom gardinen. Lycka!

Igår var vi & lyssnade på Litens hjärta & det slog så fint. <3 Han har förmodligen inte märkt av sin mors hets & stress de senaste dagarna..
Bara 58 dagar kvar nu! :)

4 kommentarer:

  1. Vilka schweino som tysken säger! Är allt klart nudå? Ska bli sååå roligt att komma på besök,,,

    SvaraRadera
  2. nej men herregud!!! vad är det för människor egentligen?? problembarn. helt rätt av er att skicka med allt skräp i kartongen. Va fan hade dom väntat sig!!??
    kram cicci

    SvaraRadera
  3. haha, nej du har inte missat något. har inte skrivit om det, bara som "pirr". var på arbetsintervju i måndags och fick reda på igår att jag fick det. deltid till att börja med på stadium :) så nu ska jag kombinera stadium med sats och förhoppningsvis få ihop lite mer stålars :D
    kram cicci

    SvaraRadera
  4. Vilka fräcka människor!! Jag känner hur arg jag blir, bara jag läser om det. Är dom från Västerås, eller vad fan är problemet?! *upprörd*
    Hoppas dom kom och hämtade sina mögliga kramdjur och sin skitiga muggborste. FY SATAN! >:(

    SvaraRadera