tisdag 31 mars 2009

Äntligen!

Åh. Puuuuuuuuuuuuh!
Jag kommer inte ens att skriva om hur det gått igår & idag.. Helt otroligt vilka puckade människor det finns! Jag blir bara arg när jag tänker på det. Därför lämnar vi det.

Till det viktigaste: VI HAR FLYTTAT IN! :) Ska sova premiärnatten inatt. Iiih!
Natten som var låg jag & älsk & svettades ikapp på en madrass av luft. Hemma hos mor. Har nog aldrig sovit så dåligt eller så lite.
Och hela dagen idag har vi skurat gamla lägenheten.. Aj! För en tjock gravidkropp.
Nu sitter jag hemma hos mor min & väntar på att hon ska komma så vi kan åka till nya lägenheten & bara känna att den verkligen finns!
Och att det bara är våra saker där nu..
Och att den är ren (förhoppningsvis!)


Idag går mina tankar till Sabina & hennes anhöriga. En blogg jag följt ett tag..
http://mittlivsabina74.blogspot.com


:(

2 kommentarer:

  1. ÅH VAD JAG KOMMER SAKNA DIG! :)

    Puss/Link

    SvaraRadera
  2. skönt att ni äntligen kommit fram till rätt våning :)

    usch. såg ju reportaget med henne för bara någon vecka sedan :( så ung. usch.
    /cicci

    SvaraRadera