lördag 7 mars 2009

Till haaaaaaaaaaaaaaaaavs!




Har de senaste dagar fått ett SÅ stort sug efter havet (alltså... inte att dricka det tack å lov.. hehe!) men bara få känna doften, njuta av utsikten, drömma sig bort till den årliga segligen med far..
...den som förmodligen inte kommer bli av :( hur seglar man med en 1-2 månaders? Kanske en bit i augusti i såntfall, bara för en natt? Mmm måste!

Så. Idag ska vi till havet! Fille, min karl å jag.. <3
Såklart suger vädret pung, men men.
Hade jag haft en termos hade jag kokat lite varm chocklad, gjort äggmackor & så hade vi fikat på en klippa.. Nu får vi köpa ngt på vägen ist! Är sjukt sugen på kanelbullar.

Kanelbullar vid ett iskallt hav. Det låter som kärlek det! :)

1 kommentar:

  1. Härligt att segla, det kan du nog göra med lill-knytet oxå, det tror jag inte ska vara nåt hinder.

    Det blir inte besvärligare än vad man gör det till. ;)

    KRAM

    SvaraRadera