tisdag 10 februari 2009

:)

Jag mår så gott idag. :)
Det kan dock vara för att jag är övermedicinerad. Är man hög då?
Det känns så!

Efter besöket hos Dr Död igår så fick jag världens migränattack. Tog piller, det hjälpte inte men DÄREMOT försvann min "foglossning".. Wiie! Försökte sova. Men ingen migrän försvann. Tog ett piller till plus en alvedon. Aaaaah.. Sov till halv ett på dan idag. Det var gött! Dock med en släng av migränen fortfarande. Så jag tog ett piller plus en alvedon till. Och nu mår jag som en prinsessa.
Ingen smärta nånstans! :)
Livet leker! Solen skiner och fåglarna kvittrar! (?)

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att foglossningen försvann :)
    kollade precis runt på lite bloggar o hamnade på en som ser ut att vara på ungefär samma tid som du. Hon har runt 95 dagar kvar... hur många har du? henne adress är iaf http://mypregnancy.blogg.se/

    kanske inte jättekul, men du kan ju kolla om det är ngt :p

    SvaraRadera
  2. Jag kan tänka mej att efter den traumatiska och förargliga undersökningen hos den allvetande läkaren, så kan väl vilken dag som helst kännas som fylld av solsken. (^_^)

    Hoppas livet fortsätter leka nu, för dej!
    Kram!

    SvaraRadera