torsdag 2 oktober 2008

Spegelfan.


Varför lär vi oss aldrig? Linn & jag.
Ska vi gå på bio? Jaaa. Ska vi se "Mirrors"? Jaaaa. Men det är en skräckis!? Jaaaa!
Så slutar det ändå med att vi sitter typ under, över & på varann & samtidigt håller för öronen 90 % av filmen. Skräckslagna! Som så många gånger förr.. Men det här va sista gången vi går & ser en skräckfilm. Det har vi lovat varann!


Har precis kommit hem från intervju nr 2 på jobbet som ligger fyra minuter från mitt hem.
Blääää. Eller?
Jag vet inte.
"Hur kommer det kännas att BARA jobba med folk som är i din mamma & pappas ålder"?
ÅT HELVETE! Tänkte jag.
Men smilade snällt upp mig & sa nåt i stil med att när man går in i ett arbete så spelar det iiiiingen roll vilken ålder folk är i.
MMmm visst.
Vet inte om jag vill ha det. Eller kan ta det..
Upp & ner, ner & upp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar