fredag 12 september 2008

Si&så.

Adelsö. En utsikt att dö för? Typ..


Kräftskiva på Adelsö, Augusti -08. Blev alla på lyset? JA!
(kanske inte syns på bilden men vi var FAKTISKT omkring 15 pers där. Jag har lixom inte fejkat min egen skiva.. Haha!)

Segling sommaren -08, lycka? JA!




Jag blir deppad av min blogg just nu. Varför? Jooo... Läs "Wroom"-inlägget här nedanför.. Så nära semestern har jag aldrig varit det här året & kommer aldrig va det igen! :/

Jäkla deppig tanke faktiskt..

Ikväll blir det Adelsö. Jag ska bo på megaaltanen!
Imorrn blir det party... Roooligt! Med rödvin. Och Linn. Och flickor. Och Båten. Aj då. Rödvinet kom före allt det andra. Illa?
Imorrn blir det party.. Roooligt! Med Linn. Och flickor. Och rödvin. Och båten. Mmmm.. känns mkt bättre!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar