söndag 21 september 2008

Morot.

Fick för mig att spela vuxen & anta utmaningen att göra morotbiffar. Det gör jag aldrig om..
ÅTTA morötter skulle rivas. På det miiiinsta... Tog 5 år.
Plussa på fyra jäkla potatisar på det, som oxå skulle rivas!
Sen skulle man grovhacka kikärter, hur gör man det på ett bra sätt? De små jävlarna åker ju omkring så man blir tokig.
Så nu sitter jag här med fyra sönderrivna fingrar, morötter i hela köket & arton små biffar som smakar bajs. Så var det med det..

Var på årets sista kräftskiva med höga förväntningar igår. Men suck.. Vinet smakade piss, kräftorna smakade ruttet & alla kände alla utom jag & J då som bara kände det underbara värdparet.
Brukar inte vara något problem att komma in i ett sånt gäng, men det kan ju underlätta lite om man får en chans att visa sitt briljanta jag. (?)
Men neh. De drog internskämt, pillade på varann, garvade åt konstiga saker & alla verkade vara runt 13 år.
Nu är ju inte jag världens mognaste människa heller, meeeen.. Tillslut satt jag & himlade med ögonen åt folk, tillsammans med mina äckelkräftor i ett hörn.
Och jag kände att när vi började leka "Jag har aldrig - leken" som om det varit det roligaste som hänt i år, då ville jag gå hem. Och när dom små tjejerna som hade tvingat dit sina nya ragg helt plötsligt både hade varit med om gruppsex, knarkat och suttit i kinesiskt fängelse.. då rann bägaren över.. Vi tackade för oss & gick hem. Eller gick & gick.. Vi spang till pendeltåget för att smita undan kidsen som "ville göra sällis..." Nej!

1 kommentar:

  1. Haha, jag brukar också få samma resultat när jag ska samla vuxenpoäng o göra ngt efter recept, men tanken räknas. man försökte iaf :)

    o det där med 'jag har aldrig'...jag gör precis samma sak, springer så fort jag kan därifrån.det blir bara så sjukt pinsamt när folk i ens egen åldern försöker knäcka varandra i hur många ggr man blivit rövknullad eller knarkat eller annat liknande. shit vilken patetisk lek alltså :/

    SvaraRadera