onsdag 24 september 2008

Från en annan planet?

Igår såg jag en underbar film. En film som jag dessvärre dissat i flera år i tron att den skulle vara skitdålig. Vet inte vad jag fått det ifrån..
Filmen heter "K-PAX" med Kevin Spacey i huvudrollen. Han är för övrigt en av mina favvoskådisar så det gjorde ju inget att han medverkade i filmen.. :) Love it!
Har tänkt på filmen hela dagen, gillar filmer som sätter spår inuti!

Snaaaart helg. Iiiiigeeeen! Det är bra med veckor som flyger fram. Ibland.
Veckor, veckor, veckor.
Veckor kan även få en att fundera mkt..
Det blir aldrig som man tänkt sig, eller?
Hmm.

1 kommentar:

  1. K Pax är skitbra. Håller med om att filmer som sätter snurr på skallen är skitbra. Fast favoritgenren för mej är ändå skräckis. Nästa film jag ska se blir "Mirrors". Sett den?

    SvaraRadera