tisdag 15 juli 2008

Problem i sängkammaren..

I den här familjen har vi ett litet problem.
I sängen...
Och neeeh, det handlar inte om min hund.
Det handlar om den jag delar säng med.
Och neeeh, det handlar inte om sex.

Det handlar om att han går & pratar i sömnen. Som INGEN annan!
Igår natt tog priset. Jag vaknade av ett ryck av att han skrek "VAFAAAAN!", kastade sig upp å toksprang bort från sängen.. Halvvägs ute i hallen har jag kommit till sans & undrar vettskrämd vad han håller på med.. "Jag trodde du var en mystisk gubbe som låg breve mig..." Ska man skratta eller gråta? Hehe... Min tok!
Vad har han då mer gjort i sömnen?
- Han pratar ofta både om och med Fille. Antalet gånger har han oroat ropat Fille, men även böjt sig ner mot golvet & med ljus röst letat efter Fille. (?)
- Han har pillat mig i röven, vi snackar mitt i natten!
- Han har "lekt" nånting på när jag låg på sidan, vid revbenen typ.. fråga mig inte vad.. Byggde han ett luftslott?

Mitt hjärta.

Det här med gubben i förrgår natt känns lite oroväckande eftersom han nu har flyttat sig UR sängen. När han va liten hittade hans mamma honom en våning upp i trapphuset i full färd med att plinga på hos grannen.. Hmm!

365 dagar av kärlek! Imorrn... :)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar