onsdag 16 juli 2008

365 dagar av kärlek...

Den här dagen kommer gå i kärlekens tecken.. Det har jag bestämt! :)
Ledig i två dagar nu! Wiiiee!
Så jävla skönt att gå upp 5 ½ timme senare än vad jag gör i vanliga fall. Och på fredag å lördag jobbar jag kväll, så då är det lixom lugnt. Jag HATAR att gå upp 05:00! Borde va olagligt..

Jag & Linn såg Mamma Mia igår.. Lagom flummig, lagom fjantig & mycket bra musk! :) Man blev helt enkelt på bra humör & vi båda gick nynnandes hem i sommarnatten.

Nedräkning:
Har jobbat 11 av 33 pass på sommarjobbet, alltså 22 pass kvar.
37 dagar kvar tills jag & Linn står där på Arlanda med våra alldeles förstora resväskor (vi ska shoppa gaaalet där nere..) och snart förväntansfullt ska stiga på planet mot ALANYA! :)
Glömde jag säga att det är 36 grader där nere nu?

1 kommentar:

  1. ÅH, grattis till 1 year!! underbart.
    usch, beklagar det som hände din morfar :'( aldrig kul när de äldre gör sig illa. man känner sig hjälplös...

    puss på're

    SvaraRadera